Hej och hallå!

Ett kvällspass på Aprilvägen igen. Så kul! Idag blev det en tur till fritidsgården, där jag träffade ett par av "mina nuvarande" ungdomar också. Tror att de blev glatt överraskade.

Nu har jag inte några fler pass inbokade på min gamla arbetsplats, men skulle de få något över kan det nog hända att jag tackar ja, om de frågar.

I övrigt har jag lagat en del mat idag. Och ja, Annalena... det fanns YTTERLIGARE 2½ kg köttfärs i vår kyl när jag kom hem *ha ha ha* Så nu blir det till att fantisera ihop en del färsrätter här framöver. Hej å hå.

Kommentarer

  1. Ha ha ha.. Tror jag känner Sture litegrann! Kul att vi fått "låna" dig lite.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Fantastiskt kul att få komma tillbaka till alla härliga ungdomar och go personal, även om jag inte ångrar mej att jag "bytte bort er"!

      Själv känner jag honom tydligen inte sååå väl... eller så var det så att jag verkligen inte VILLE tro att det skulle bli ännu mer köttfärs just nu... suck *S*

      Radera
  2. Hej Cornelia!
    Så kul för dig att du fick jobba lite på ditt gamla jobb:)) Ja nu får du nog ta och rulla julköttbullarna;))

    När jag gick ut med vovvarna tidigt i morse hade vi -10 grader, brrrrrr! Men vovvarna rullade runt i snön;))
    Nu skiner solen sååå härligt så det får bli en lite längre skogspromenad i dag, tror jag. Det beror på om mitt onda ben vill;)

    Hoppas solen skiner på dig också idag:)
    Må så gott
    Kramizar Marie

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, hur kul som helst att få komma dit igen! Glad åt det!

      Här har vi kring nollan idag och lite mulet, men det blir säkert en bra dag! Vi har ingen snö som Ida kan rulla i, bara ett tunt fjunigt litet vitt lager. Jag är nöjd med det.

      Har bakat och ska åka och simma, sen blir det lite mat här hos oss ikväll.

      Kram på dej!

      Radera

Skicka en kommentar