Onsdag kväll

Fram emot kvällen traskar Ida och jag iväg mot Vallen, där Sture hämtar upp oss. Solen håller på att lämna oss för dagen och utsikten mot slalombacken är... magnifik!

Vi är på väg mot Bosvedjan för att dela med oss av våra, och få deras bilder från Turkiet. Jag kan ju behöva dem för kommande LO-er, till exempel... *S*

Att jag hamnar mitt i en tapetsering var ju lite oväntat. Det är Johan som valt tapet till sitt rum (kanske hade han kunnat fixa den själv med en sprayburk och en tuschpenna?? *S*) och nu ska den limmas upp på väggen, har Vickan bestämt. Med fyra händer istället för två går det lite enklare (troooooor jag?!).

När Johan kommer hem från innebandyträningen blir han alldeles eld och lågor. Kollossalt nöjd med sin nya vägg! Dessutom nöjd med träningen, nöjd med julspelet på skolan där han ska vara stjärngosse, nöjd med det mesta verkar det som. Härligt med positiva ungar!

Kommentarer

  1. Vi vill också ha bilder :D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vi kan väl ordna med det i helgen, om ni kommer hit?!

      Radera
  2. Förstår att han gillar den tapeten!

    Verkligen magnifik utsikt. Åh… sådan skulle jag också vilja ha.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, den är häftig och precis i en 9-årings smak! *ler*

      Radera

Skicka en kommentar