Pers

Just nu pågår friidrotts-VM och det är personliga rekord hit och världsrekord dit mest hela dagarna. Själv slår jag också någon sorts personligt rekord idag och simmar 2 km på ganska så precis en timme. Inte för att jag just satsar på att bli någon sorts snabbsimmare eller så, men jag brukar titta på klockan när jag börjar och när jag har simmat klart. Och idag går det alltså lite fortare än vanligt.

Gräset växer och behöver klippas, så då gör vi det. Jag kör Klippo och Sture, stackaren, drar omkring på den gamla Partnern, som inte är hälften så rolig att köra som den här rödgula maskinen.

Kommentarer

  1. OOOOhhhh! vad du är flitig! Gillas två spår, och lite annan aktivitet? Är nog inte så flitig som jag borde, men försöker, tack vare all inspiration :-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Spår räknas kvadruppelt upp! Det är ju aktivitet för två (minst) individer och både för hjärna och kropp! Duktiga dej!

      Radera
  2. Lite lojt trädgårdsarbete räknas väl inte i din enastående klass?? Vad du är duktig med din motion Nela! Jag är såå imponerad!
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag är lite imponerad själv, faktiskt *S* Eller, mest imponerad av att det inte är särskilt besvärligt.

      Trädgårdsarbete räknas visst!

      Kram å kli! Och nu vill jag snart se lite bilder på nyryckta pälsar!

      Radera

Skicka en kommentar