Hektisk måndag

Måndag. Jag har en drös med studentkort att göra plus ett femtioårskort som måste bli klart idag. Jag sitter på rumpan halva dagen och sen åker jag till jobbet på eftermiddagen. Där är det full rulle och kul, som vanligt. Gamla kollegor kommer på besök, så trevligt!

På bilden har klockan hunnit bli 22:40 och jag är på hemväg. Stannar till längs Ljungan och går en liten toasväng med hunden, som ser lika kalvig ut som vanligt.

Det är inte klokt hur det växer just nu. Måste vara fantastiskt gynnsamma förhållanden. Ljust är det, nästan, trots att klockan är mycket.

Kommentarer

  1. Nog är det frodigt, alltid!

    Kalv-Ida ser så fin ut så. Eftersom du inte skriver något om tassen, antar jag att allt är precis som det ska!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tassen/benet ska jag ta och fota vid tillfälle. Det ser så bra ut!

      Radera

Skicka en kommentar