Dag 3

Samma utsikt igen, fast lite senare på dagen. Vågorna är fortfarande högre än man vill att de ska vara för att man ska kunna bada säkert...


... så vi plaskar omkring i poolen idag också.

Sen tar vi oss en ballongflygartur. Näääää! Jag skojar bara. Det är givetvis ett par andra galningar som är uppe och flyger.

Incekum är platsen där vi befinner oss.

Bryggan hör till hotellet, men den är avstängd pga vågorna. Badvakterna vill såklart inte att man är sådär långt ute i havet.

 Det här är vårt hotell, sett från havet.

Kommentarer

  1. Ni ser verkligen ut att ha haft det helt underbart skönt. Och vilka vackra bilder från havet och solnedgångarna - det gör att jag kommer ihåg de få resor jag gjort åt det hållet för lääääänge sedan.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Du har så rätt, det var helt underbart skönt! Men det är inte så illa här hemma just idag heller. Solen skiner och det har varit skapligt varmt. Jag gillar ju när det är varmt, jag. *S*

      Radera

Skicka en kommentar