Det har regnat...

Det har regnat i helgen, medan jag har jobbat. När jag kommer hem är det förstås dags för en skogsprommis för Ida, som "vilat sig i form" tillsammans med husse. Just nu går ju inte han några promenader, precis.

Det har inte regnat lite. Det har regnat mycket. Det här är vanligtvis en stig, men idag liknar det mer en bäck.

Skutt in i skogen. Propellern där bak är bra att hålla balansen med.

 Jag hittar en gammal spårpinne i fickan, så vi leker LetaPinne en stund. Här letar Den Svarta.

 Och här har hon hittat den. Duktig tjej!

Kommentarer

  1. Duktig tjej , slutar det inte regna snart så kommer Skåne att bli en sjö ;-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Och det vill inte jag... att Skåne ska bli en sjö! Jag vill ju kunna trampa på min "barndoms marker" även i fortsättningen. Kan du inte dämma lite och leda om vattenmassorna ut i Östersjön?! *S*

      Radera

Skicka en kommentar