Släpp ingen j*el över bron!

Nä, här släpps ingen j*el över bron (alltså, över trappan, detta är norrländska). Den är nämligen nytvättat och ny-inoljad. 

Och därför står alla möbler lite huller om buller ute på gräsmattan. Även de nytvättade och till viss del (inte alla, jag orkade helt enkelt inte) ny-inoljade, de också. Imorgon ska de tillbaka in under taket och sen kan vi börja använda vår altan igen. Men det ska bli kallt i helgen och jag ska jobba, så det får bli lite senare ändå.

Snygg flagga, eller hur?! Om någon till äventyrs inte känner igen den, så är det den skånska fanan som vajar på vårt hus. 

Kommentarer

  1. Bra gjort! Själv ser jag fram emot en dag då det ska räkna och jag som inte klippt gräset....

    Här i trakten vajar också en och annan skåning :D

    SvaraRadera
  2. räkna??? Haha, regna...menar jag ju.

    SvaraRadera

Skicka en kommentar