Idag testar vi Sundsvalls nya äventyrsbad, Himlabadet.

Vi har riktigt kul! Även jag törs prova två av de långa vattenrutschbanorna, fast Egil skrattar åt mej när jag talar om att jag faktiskt mår illa när jag gungar på en helt vanlig gunga.


- Äh, Nela, kom igen nu! Sååååå gammal är du inte! är hans kommentar.

Och gammal?! Nä, det är jag ju inte, så det är bara upp till bevis. Jag åker. Men INTE den snabbaste snabba banan, där går gränsen.

Syster med dotter ser iallafall ut att trivas!

När vi badat klart, efter rätt många timmar i plurret, är vi trötta och hungriga. Gör ett besök på en lokal hamburgeria.

Jag har frågat syrran om hon vill figurera på internet med den här bilden. Och det vill hon(!!!). Jag ska också upplysa om att hon är singel. Vet inte om det är till hennes fördel, precis, men okej då. Nu vet alla det.

Kommentarer

  1. Ni är allt lite lik varandra ni systrar!! Härligt ser det ut att ha varit i badet!
    Mat måste man ju ha och även äta den!!
    Keam

    SvaraRadera
  2. Hmm... lika varandra när vi gapar stort över en hamburgare kanske??? *fniss*

    Men jo, vi är lite lika varandra. Fast jag är äldre och tjockare. Men det gör mej inget alls! Jag trivs med mej och hon med sej (tror jag iaf).

    SvaraRadera

Skicka en kommentar