Idag borde jag varit på jobbet, men det ville inte mitt huvud, så jag åkte hem igen. Sov några timmar och försökte mej sedan på en tiominuterspromenad hemma. Frisk luft är ju bra, har jag hört. Men sen sov jag flera timmar igen, så jag vet inte jag?


Med ett litet filter i kameran blev det såhär. Originalet är betydligt bättre.


Med en däckad matte och en husse som meckar med traktorn, som inte vill starta i kylan, blir hunden lite sysslolös. Några tomma toarullar med godis i kan man greja med en liten stund. Med betoning på liten, för är det nåt som Ida är haj på så är det att öppna paket. Även igentejpade sådana, jag borde tejpat lite på de här, så hade de räckt längre!


Lite rester av pysslet, hamnade i öppna spisen sen, där brasan sprakade så hemtrevligt.


Nu tänker jag krya på mej med det snaraste.

Kommentarer

  1. Ett par lager silvertejp eller maskerngstejp och även Ida får problem! Hoppas att du mår bättre nu och inte går ner helt för räkning!

    SvaraRadera
  2. *hihi* Silvertejp?! Ja, det vore kanske nåt att sysselsätta sej med en stund. Risken är väl kanske att hon ger upp, men kanske inte... hon är ju en rätt hungrig hund! *S*

    SvaraRadera

Skicka en kommentar