Sydde lite mer vantar idag. Här är högen jag producerat de sista dagarna. Känns rätt kul, faktiskt. Förutom Stures svarta i herrstorlek och de blårutiga barnvantarna, så är de till salu, ifall nån känner behov av ett par riktigt varma och sköna vantar. Bara att höra av sej!


Det har snöat på den fallna skogen. Rätt märkligt landskap...


... där jag följer Ida, för hon vet var stigen går, även om det ligger träd överallt. Jag traskar efter i hennes spår, men här har hon gjort det besvärligt för mej. Hoppa över den första stammen här, det fixar jag, men krypa under de där två där framme??? Njaaa... jag väljer att gå runt. Plumsar i snön och får ner den i stövlarna, fastän stövlarna är skapligt höga. Lite jobbigt är det.


Nästan så det skulle vara skönt att sätta sej ner och vila en stund. Men nä, kanske ändå inte?! *S*


Solen leker konstnär med molnen.... väldigt vackert är det!

Kommentarer

  1. Dom röda skulle passa MIG :p dom skulle ja vilja köpa /emma

    SvaraRadera
  2. Alfreds är så himla sköna och VARMA att ja vill ha ett par själv :)

    SvaraRadera
  3. Tack för dina tankar Nela! Det ser dessvärre inte bättre ut... droppar fortfarande. Inte mycket men ändå blod. Så vi försöker vänja oss vid tanken på op. På måndag vet vi hur det blir. Ser att vantproduktionen är igång! Hur hinner och orkar du? Vilka fina bilder du lagt ut!!
    Kram

    SvaraRadera
  4. Emma: Vi hörs angående vantarna!

    Bibbi: Blir det op så blir det och då går det såklart bra. Och blir bra! Kram!

    SvaraRadera

Skicka en kommentar