Fredag igen och jag har bytt till mej ett arbetspass, för att vara ledig en kommande fredag. Tjejen som skulle jobba idag ville vara ledig, så det blev bra för oss båda.

Den Svarta Panthern (på bilden) och jag smyger omkring i huset och jagar dammråttor.


Utsikt från jobbet. Det ser ut att kunna bli en fin dag. Det blir det inte, inte vädermässigt iallafall. Inte en solglimt. Men det gör inte så mycket. Finns så mycket annat att glädja sej åt... som till exempel att det ramlat ner 5 trisslotter i vår brevlåda. En slags tack för att jag har svarat på "miljoner" undersökningar från Sundsvalls Tidning.


Men ICKE ens 25 kronor blir det. Slängde alla lotterna, nitlotter hela högen. Den här bilden är från nåt annat år, när vi iallafall fick ihop en liten, liten vinst.

Men tur i kärlek har jag! Om än inte nån tur i spel. Och får jag välja så struntar jag högaktningsfullt i det sistnämnda, så länge jag har det första!


Shoppar lite småsaker på vägen hem från jobbet och tjänar lite pengar. Ja, ni vet... sån där mystery shopping. Trevligt. Sen stannar vi till och käkar lite längs vägen också. Inget märkvärdigt, men helt ok. Så nu är det fredag kväll, ska strax ta mej en hundprommis och sen blir det nog inte så mycket mer gjort idag.

Kommentarer