Nä, det är inte julafton idag. Och den här bilden är inte heller från idag. Men jag lyckades med konststycken x2 idag. Först tog jag en bild av Alice, som kom och "tomtade" lite hos oss. Fin med luva och allt. Den raderade jag ur kameran(!). Har aldrig tidgare hänt att jag tagit bort en bild som jag velat haft kvar. Men nån gång ska ju vara den första.

Sen åkte vi till Emil för att gratta på födelsdedagen. Och vad gör jag då???? Jo, glömmer kameran hemma. Ridå.

Alltså finns det helt enkelt inga bilder från idag att visa, utan ni får hålla tillgodo med den här från förra julen. Det är Johan och Ida som hjälps åt med julklapparna. Och så spanar vi ut genom fönstret där Johan faktiskt såg hur tomten parkerade renarna nere på andra sidan Essviksvägen. Det ni!!! *S*

Kommentarer

  1. God Jul Cornelia, Sture och Ida och hela biddevitten därtill. Om jag tror rätt och det gör jag alltid, så få ni en mycket fin helg!

    SvaraRadera

Skicka en kommentar