Vi har skaffat oss en glassmaskin. Idag var det invigning och jag gjorde mumsig gräddglass med hackad mjölkchoklad och dito valnötter. Blev precis hur gott som helst!

















Senare städar och tvättar vi bilen, som blir så här fin! Vänster bakhjul skämmer dock något...























Bilden från kvällens promenad i "hemmaskogen" får nästan höstfärger i den sena solen. Men än är det sommar, verkligen. Idag har det varit sol, sol, sol. Och hade vi inte varit hemma hade vi garanterat legat och badat hela dagen. Nåja. Efter prommisen klipper vi gräset och känner oss lite duktiga. NÅT "nyttigt" måste man göra ibland.

Kommentarer

  1. Vilken lyx... med en glassmaskin! Oj... om jag bara hade några dm. över i nåt skåp så skulle jag nog ha en sån!!
    Man får lata sig lite ibland speciellt på semestern vet du väl!?
    Jag latar mig när det är för varmt och fuktigt för då orkar jag inte göra nåt.
    Ha det gott och njut av sommaren.
    Kramar
    Bibbi

    SvaraRadera

Skicka en kommentar