Sommar?!!! Det är så varmt på altanen i Mellansjö, att vi flyttar ner det lilla bordet och äter lunch i skuggan av häggen.



Sen åker vi bort till stranden...



... där jag tar premiärdoppet för i år. Det är +16 grader i vattnet, så jag kan inte påstå att jag badar precis, men doppar mej - det gör jag. Ida badar inte.



När vi kommer tillbaka till bilen är Ida borta. När det händer (det är inte ofta) så kan man vara säker på att hon har hittat nåt "gott". När jag ropar på henne kommer hon smygande med detta "lilla tuggben"... det går inte ens att dölja i skägget *S*



Nån som vet vad det kan vara för djur?

Kommentarer

  1. Kan det vara en del av käken på en älg? Det beror ju på den verkliga storleken förstås :)
    Tack än en gång Nela... kortet är jättefint... så även det första!!

    Ha det gott
    Kram
    Bibbi

    SvaraRadera

Skicka en kommentar