Morgonen börjar eländigt. Jag fortsätter nämligen leta efter min försvunna pincett, men kan inte hitta den. Det har hänt en gång förut... då köpte jag mej en ny och när jag kom hem så låg den på soffbordet. Där har jag den ALDRIG. Men där var den.

Den extra pincetten jag köpte då sålde jag snabbt vidare till nån som behövde den bättre. Trodde jag då, alltså. Men ångrade mej bittert nu, när den bara var helt borta igen. Så, därför använde jag en del av det presentkort jag fick i födelsedagspresent och gjorde en investering av två nya pincetter. Jag klarar mej helt enkelt inte utan! Måste ha en till allt pillrigt och klistrigt, som jag pysslar med om dagarna.

Det är också en eländig morgon vädermässigt, kallt och regnigt, men...


... på eftermiddagen tittar solen fram och Sture tycker att det är dags att klippa gräset för första gången i år(!).

Nu finns det ännu några fler bilder från Turkiet här nedan.

Kommentarer