Underbar, helt fantastiskt god middag hos en, nej faktiskt TVÅ, kollegor. Så otroligt mumsig mat och trevligt sällskap, att jag väldigt gärna stannat mycket längre. Men en krasslig sambo kombinerat med kraftigt snöfall och jobb dagen efter ( = kliva upp och skotta snö) gjorde att jag bröt upp tidigare än jag egentligen önskat.

Den kvinnliga delen av nämnda jobbarkompis-par tycker det är kul när jag lägger ut matbilder här... *gapskrattar*... så därför visar jag den gottiga förrätten här ovan. Bara "goa grejer", som vi säger på jobbet.

Så här fint dukat var det. Jag har suddat lite på nåt ansikte. Gissar att vissa inte vill vara med på bild.


HUR mycket lammfilé kan man äta?! Ja, det här gick ner, men ooooh! vad mätt jag blev. Gratängen var utsökt, liksom tillbehören.


Och som sagt var, sällskapet var som maten... toppen!


Vill framföra mitt allra varmaste tack för senast!

Kommentarer