Måndag förmiddag och Snyggaste Rumpan

 Man kan ha väldigt mycket skojigt på en vanlig måndag förmiddag. Till exempel gå i skogen.

 Det här är den Snyggaste Rumpan jag vet!

 - Min matte vill jämt att jag ska göra en massa trix överallt. Och det tycker jag är kul!



Lugnt och städat i skogen idag. Tosca spankulerar mest omkring och luktar på saker och ting. Och äter ett och annat (bajs?!).

Så... när vi kommer tillbaka till klubben och ut på appellplan har hon massor med spring i benen kvar. Sicken lycklig hund!

Det går undan i svängarna!

Vi tränar lite. Är hon inte duktig?!!

Givetvis jobbar jag massor med kroppen och rösten och ingenting är "färdigt". Vi kör kortkortkorta pass och har bara skojigt tillsammans. Noll krav, såklart!

Klicka på bilden så blir den större.

Ligger lugnt och tryggt.

Kommer fint på inkallning. Funkar dock inte alls lika bra i alla andra situationer. Till exempel när vi ska åka hem härifrån... då struntar hon högaktningsfullt i att ens höra att jag ropar... *S* Och jag kan springa, hoppa, låta, locka... hon (ursäkta uttrycket) SKITER i mej. Punkt slut. Mycket självständig dam, detta.

Jajamensan!

Och så viktigaste "momentet" av dem alla - vi GOSAR!

Kommentarer

  1. Vet du vad. Jo. Jag tror att Tosca har ett alldeles förunderligt bra liv. Stor eloge!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det hoppas jag att hon tycker själv också.
      Tack ska du ha!

      Radera

Skicka en kommentar