Jobbar

Idag jobbar jag. Mycket och länge. Det är så trevligt! Gör lite ditten och datten här och där. Men har ju ett sånt jobb som man inte bloggar om i detalj, precis.

Personaltidningen har kommit och jag läser en liten notis om friskvårdskortet. Det ser faktiskt ut som om man får bada på kommunens äventyrsbad också. Om man bara löser ut sitt friskvårdskort på någon av de andra anläggningarna i stan (till exempel Njurundabadet i Kvissle) och sen visar upp det på Himlabadet. Då får man ett armband som går att använda istället för betalning där. Otroligt! Det hade jag ingen aning om, men det ska jag absolut göra. Bada är kul och bada gratis är nästan ännu roligare *S*

Att fota en blank tidning med blixt gick inte så bra, men ni är säkert inte så jätteintresserade av vad det står där mitt på omslaget, eller hur?

Kommentarer

  1. Så bra ni har det... så klart att du ska använda dig av den möjligheten att få mjuka upp kroppen lite!
    Sk man fota en blank yta får man låta bli blixten!
    Ha det gott på ditt fina jobb!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Ja, så är det naturligtvis, att man får skippa blixten. Men jag orkade helt enkelt inte hålla på att greja... så då fick det bli som det blev med lillkameran *S* Och det skulle ju liksom bara illustrera var jag är nånstans.

    Kram!

    SvaraRadera
  3. Gratis friskvård! Det är nog det jag saknar allra mest sedan jag slutade hos kommunens skola. Vilken lyx det var! Man fattade inte vikten av det förrän efteråt. Så plaska på och njut av gratislyxen:) Lena

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag borde verkligen ta mej i kragen och gå och bada lite oftare!

      Radera
  4. Annika i Lindby3 mars 2013 kl. 17:56

    Friskvård, är bra :-) I det jobbet jag haft, var hund eller häst inte inräknat :-( Men gympa i en dammig äcklig gympasal gick bra :-D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vi har en timme i veckan, vi. Och får göra precis vad vi vill! Plus att vi har gratis antingen simhallarna (det finns flera stycken i kommunen) eller hos ett sånt där gym. Det ÄR faktiskt bra.

      Radera

Skicka en kommentar