Dimmig(t)

Är ganska trött när jag kommer hem. Äter och sover lite. Det händer inte ofta att jag sover på dagen, för jag blir så mosig efteråt, men idag är det nödvändigt. Medan jag sover och sen inte gör nåt särskilt alls... då skiner solen. Sture är ute och räfsar, men jag orkar inte. Stannar inne och lagar en riktigt god middag istället. Och efter det känns det som om jag är i stort behov av lite frisk luft och av att röra lite på benen. Ida och jag  går ut, men nu har solen inte alls nån lust att vara med längre. Det är moln nästan ända ner på marken.

Vackert med dimman är det...

 ... åt alla håll!

 Ser ni de två små prickarna ungefär mitt i bilden?

 Det är de här två små sötnosarna.

 Det är så fuktigt att det hänger droppar i träden.

Ett försök till att fånga dessa naturens under på bild.

Kommentarer